نغمه های عاشقی
نغمه های عاشقی


هیچی .....

مثل یک عطر آشنا 

عمق دلتنگی رو به یادت نمیاره .... 



نظرات شما عزیزان:

pari
ساعت11:22---3 اسفند 1391
("V") __/ΓΠ\_ _
'v' '-O----O

این قلب منه. اگر فکر می کنی به فکر تو نیست بزن با همین ماشین لهش کن.
...
...
...
هه هه هه! بنزین نداره!


pari
ساعت16:07---2 اسفند 1391
وا پس کی اپ میکنی تنبل خانوم وبت فسیل میشه ها مثل خودت هههه

pari
ساعت12:08---26 بهمن 1391
انواع بوس:

بوس لب:عاشق بودن

بوس گردن:نیاز داشتن

بوس صورت:دوست داشتن

بوس بازو:شوخی کردن

بوس پیشانی:آرامش دادن

تو کدومشو به من میدی !!!؟


پدرام
ساعت13:20---25 بهمن 1391
نزدیک ترین آدم به تو
اون کسی است
که از دورترین فاصله
همیشه به فکرته.....!


پدرام
ساعت13:18---25 بهمن 1391
دلم باران می خواهد...
فقط باران..با یک بغض به اندازه تمام دلتنگی هایم..
بعد تو هم بنشینی کنار من
و هردو باهم..قطره های باران را بشماریم..
یک
دو
سه
و بعد اصلا یادمان برود
که همه اینها خیال است..
تو
باران
من
همه اینها خیال است ....؟؟!!!


پدرام
ساعت13:17---25 بهمن 1391
بی تو دلم می‌گیرد
و با خودم می‌گویم
کاش آن یک بار که دیدمت
گفته بودم
که بی تو گاه دلم می‌گیرد...

که بی تو گاه زندگی سخت می‌شود
که بی تو گاه هوای بودنت دیوانه‌ام می‌کند

اما نمی‌گفتم
که این «گاه» ها

گهگاه
تمامِ روز و شب من می‌شوند
آن وقت بغض راه گلویم را می‌گیرد
درست مثل همین الـــان !




پدرام
ساعت13:14---25 بهمن 1391
هجـــوم خالــــی نفــس هــای تــــو

هـــای میشــــود در مقــابــل هــــوی متــــروکـــم

تو تنـــها انعـــکاس اینــ اطــــرافــــی



pari
ساعت10:53---25 بهمن 1391
امروز ارزوم اینه که وقتی میری سر قرار با عخشت پات لیز بخوره با سر بری زمین بعد لباسات قشنگ کثبف بشن کیف کنم بعدم عخشت بیاد بگه عیب نداره گلم پاک بودن به ظاهر نیست به باطنه هههه

pari
ساعت10:51---25 بهمن 1391
قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشیپاسخ:man bishtar golaaaaaaaaaaaam

pari
ساعت10:51---25 بهمن 1391
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

pari
ساعت10:44---25 بهمن 1391
زندگي آرام است، مثل آرامش يك خواب بلند.
زندگي شيرين است، مثل شيريني يك روز قشنگ.
زندگي رويايي است، مثل روياي ِيكي كودك ناز.
زندگي زيبايي است، مثل زيبايي يك غنچه ي باز.
زندگي تك تك اين ساعتهاست، زندگي چرخش اين عقربه هاست، زندگي راز دل مادر من. زندگي پينه ي دست پدر است، زندگي مثل زمان در گذر...


pari
ساعت10:10---25 بهمن 1391
سلام گفتم یه ضد حال بدم برم
امیدوارم عخشت امروز واست کادو نخره
یا هم یه دست جوراب خوشمل صورتی بخره هههه


pari
ساعت10:09---25 بهمن 1391
عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به يادش باشي

ولنتاینت مبارک کپکممممم بوووووووووووووووس


پدرام
ساعت23:20---20 بهمن 1391
سلام آیلار جان

امیدوارم خوب و خوش باشی دوست عزیز

وبلاگت واقعاً زیباست. من که عاشقشم.

موفق باشی
پاسخ:salam kheyli mamnoonam az shoma


pari
ساعت9:23---19 بهمن 1391
سلام کپک خیلی خوش حالم که نظراتمو تایید کردی پاسخ:salam aziizam are midonestam age taeid nakonam dge nemitonam biyam onja heheheee

pari
ساعت16:34---18 بهمن 1391
سلام اومدم ببینم نظرمو تایید کردی یا نه پاسخ:salam aziizam ok chashm

pari
ساعت16:33---18 بهمن 1391
____________________$$$$$$$

_____________________$$$$$$$$$$

__________________$$$$$$$_$$$$$$

_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$

_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$

____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$

__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$

__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$

_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$$

$_$$$$$$__$$$$$$$$$

$_$$$$$$___$$$$$$$$

_$$$$$$$$$__$$$$$$$

$_$$$$$$$$___$$$$$$

$$_$$$$$$$$___$$$$$

$$$_$$$$$$$$__$$$$$$

_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$

$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$

$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$

$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$

$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$

$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$

_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$

__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$

_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$

_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$

_$$_$$______________$$$$$$$$$$

_$$$$________________$$$$$$$$$$

_$$$$________________$$$$$$$$$$

__$$$_________________$$$$$$$$$

$_____________________$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$__$$$$$

$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$__$$$$$$$$ اگه نظراتمو تاییید نکنی وضعم اینه ههه
پاسخ:heheheeeeeeeeee


pari
ساعت11:23---18 بهمن 1391
اها یه سوال بگوو ببینم این شعرای عشقولی واسه کیه شیطون بلاپاسخ:khoda khafat nakone havijoriye hamashon heheheee

pari
ساعت11:22---18 بهمن 1391
سلام بازم نوشته هاتو نخوندم خوب حق بده شعر عشقولی دوس ندارم arshive matalebo didi ?????????manam doset daram aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam

pari
ساعت11:20---18 بهمن 1391
سلام کپک خوبی؟یه نیم نگاهی به وبت انداختم

اخه این چیه؟بابا چرا خودتو الاف این وب کردی

خیلی وب بدیه>یعنی چطور بگم خیلی بدهپاسخ:salam dokhmale zesht mamnoon k sar zadiii golam


rahaa
ساعت23:29---12 بهمن 1391
يادت مياد چي شد كه من بك دفعه عاشقت شدم

بدون اينكه بزاري سوار قابقت شدم



يادت مياد نگات پر از شكايت فاصله بود

اما به جاش نگاه من صبور پر حوصله بود



يادت مياد وقتي بهت گفتم چقدر دوست دارم

گفتي ببين من فرصت اين قصه هارو ندارم



يادت مياد با اين جواب خسته شدم از زندگي

تو رفتي من موندم و ياد دريا غرق تشنگي



يادت مياد كه عمر من وقف تو و پنجره بود

۳روز چشش افتاده بمن اين بهترين خاطره بود



يادت مياد مردم ما رو به هم ديگه نشون دادن

جز ما تموم عاشقا از چشم مجنون افتادن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,

|
 


به نام خدایی که هستی رابا مرگ...دوستی را بی درنگ...رنگین کمان را هفت رنگ ... شاپرک را صدرنگ ومرادلتنگ تو افرید. دوستان گلم به وبلاگ من خوش امدید.

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

aylar
hasti

 

اسفند 1392
بهمن 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391

 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نغمه های عاشقی و آدرس naghmehayeasheghi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





❤❤❤جاده احساس❤❤❤
افسانه عشق
ساعت مچی
خرید عینک آفتابی
اغوش
اس ام اس مختلط
پیام کوتاه ارم
نمیدونم
عاشق تنها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 3519
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 129
تعداد آنلاین : 1



" شروع کد نظرسنجی

<-PollName->

<-PollItems->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->