نغمه های عاشقی
نغمه های عاشقی


یادت باشه

حق الناس همیشه پول نیست گاهی دل است...

دلی که باید میدادی و ندادی!



نظرات شما عزیزان:

pari
ساعت11:35---18 بهمن 1391
پاسخ:hehe eshkal nadare golam koli khandidam

amin
ساعت11:11---15 بهمن 1391


يك بار خواب ديدن تو... به تمام عمر مي‌ارزد پس نگو... نگو که روياي دور از دسترس، خوش نيست... قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است، ولي دل دريايست... تاب و توانش بيش از اينهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد


amin
ساعت11:11---15 بهمن 1391


يك بار خواب ديدن تو... به تمام عمر مي‌ارزد پس نگو... نگو که روياي دور از دسترس، خوش نيست... قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است، ولي دل دريايست... تاب و توانش بيش از اينهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد


rahaa
ساعت23:30---12 بهمن 1391
آمدنت برایم یک حادثه شیرین در زندگی ام بود،



گرچه میترسیدم از پایان راه اما همسفرت شدم تا اینجا که رسیده ایم در کنار ماه….



چقدر برای داشتنت سختی کشیدم ، چقدر با دلتنگی هایت سر کردم و اشک ریختم ،



چقدر لحظه شماری میکردم که تو مال من شوی ، حالا مال من هستی و من بی نیاز ،



برای داشتنت شب و روز کارم شده بود راز و نیاز … نگاهم مال تو هست ، دلم گرفتار تو است ،



من تو را دارم و به هیچکس جز تو نمی اندیشم مال من هستی و همین است که من زنده هستم ،



در قلبم هستی همین است که همیشه شاد هستم جنس نگاهت درخشان بود



که قلبم عاشق چشمانت شد، و اینگونه همه روزهایم فدای یک روز با تو بودن شد،



و حالا میخواهم تمام عمرم را فدای عشق بی پایانت کنم….



تو مثل و مانندی نداری ، تو فرشته ای و در قلبت جای تاریکی نداری



تو ستاره ای هستی در آسمان دلم که هیچگاه خاموش نمیشوی….
پاسخ:kheyli ghashang bod aziiiiiiiiiiiiiizam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,

|
 


به نام خدایی که هستی رابا مرگ...دوستی را بی درنگ...رنگین کمان را هفت رنگ ... شاپرک را صدرنگ ومرادلتنگ تو افرید. دوستان گلم به وبلاگ من خوش امدید.

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

aylar
hasti

 

اسفند 1392
بهمن 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391

 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نغمه های عاشقی و آدرس naghmehayeasheghi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





❤❤❤جاده احساس❤❤❤
افسانه عشق
ساعت مچی
خرید عینک آفتابی
اغوش
اس ام اس مختلط
پیام کوتاه ارم
نمیدونم
عاشق تنها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 3536
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 129
تعداد آنلاین : 1



" شروع کد نظرسنجی

<-PollName->

<-PollItems->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->